رابطه زناشويي فقط نزديكي نيست!

سايت همسريابي شيدايي

رابطه زناشويي,رابطه جنسي,نزديكي

داشتن زندگي موفق و رضايتبخش در گرو برآورده ساختن و ايجاد تعادل بين نيازهاي عقلي، روحي - رواني، جسمي و جنسي انسان است. هر كدام از اين نيازها اهميت و جايگاه ويژه اي در زندگي دارند. نياز جنسي از جمله موضوعاتي است كه نه تنها متخصصان بهداشت روان جامعه به آن كمتر توجه داشته اند بلكه همسران نيز از درجه اهميت آن غافل اند.


وجود و پايداري يك «رابطه جنسي رضايتبخش» تنها نشانه اي از يك رابطه عاشقانه نيست بلكه عامل مهمي در ايجاد رابطه اي صميمي، رضايتبخش و ماندگار است. رابطه جنسي بخش مهمي از نيازهاي هيجاني و احساسي ما را برآورده مي كند صيغه سايت صيغه يابي سيغه سيقه صيغه صيغه يابي صيغه يابي صيغه يابي و رضايت زناشويي را افزايش مي دهد.


در گذشته يكي از مهمترين دلايل ازدواج و برقراري رابطه جنسي، فرزندآوري بود و بيشتر همسران پس از داشتن تعدادي فرزند، رابطه جنسي را قطع مي كردند و يا به كيفيت اين رابطه اهميت چنداني نمي دادند؛ اما در دنياي كنوني ديدگاه افراد نسبت به رابطه جنسي و روش استفاده از آن تغيير كرده و مهمترين انگيزه افراد از برقراري رابطه جنسي «كسب لذت» است؛ پس بديهي به نظر مي رسد كه همسران از همان ابتداي ازدواج به كيفيت اين رابطه و اهميت آن در زندگي زناشويي شان دقت ويژه اي داشته باشند.


نخستين درس در آموختن درست رابطه جنسي؛ تغيير نگرش است. بدبختانه بيشتر زن و شوهرها مي پندارند كه معني رابطه جنسي يا زناشويي فقط انجام «نزديكي» است، در حالي كه اين تفكر باعث مي شود همسران نه تنها خود را از لذت ديگر تعامل هاي جنسي به ويژه جنبه هاي عاطفي آن محروم كنند، بلكه اگر به هر دليل براي هر كدام عذري ايجاد شود (از انواع بيماري تا شرايطي كاملا طبيعي مثل دوران قاعدگي) رابطه زناشويي آنها تعطيل مي شود صيغه سايت صيغه يابي سيغه سيقه صيغه صيغه يابي صيغه يابي صيغه يابي و اين به ويژه در درازمدت، براي زندگي زناشويي زيانبخش است.
وقتي از رابطه جنسي صحبت مي شود، منظور انواع تعامل ممكن بين دو طرف است كه مي تواند از يك معاشقه ساده بدون نيت رسيدن به ارگاسم تا رفتار جنسي همراه با اوج لذت جنسي براي يكي يا هر دو طرف يا در نهايت همراهي آن با نزديكي جنسي باشد.


سكس، تنها بخشي از رابطه است كه نيازمند صميميت و ارتباط نزديك است. همسراني كه به تعاملاتي مانند نحوه صحبت كردن، گوش دادن به يكديگر، درك متقابل و داشتن روحيه همكاري و همدلي با همسر، حل تعارضات و اختلافات، مديريت مالي خردمندانه، همكاري در نگهداري و تربيت فرزندان، گذاشتن وقت با كيفيت با يكديگر و داشتن تماس جسماني اهميتي نمي دهند، در مورد آن اطلاعات كافي ندارند يا در اين حيطه ها تعامل مناسب و سازنده اي ندارند، نمي توانند انتظار داشته باشند كه در رابطه جنسي ارتباط رضايتبخشي برقرار كنند؛ بنابراين رابطه جنسي تنها برقراري تماس فيزيكي - جنسي بين زن و شوهر نيست، بلكه خود اين ارتباط نيازمند مقدمات بسياري است كه به فراتر از تختخواب برمي گردد.


بسيار شايع است كه همسران به دلايلي از جمله خستگي ناشي از كار، صيغه سايت صيغه يابي سيغه سيقه صيغه صيغه يابي صيغه يابي صيغه يابي استرس هاي فرزندپروري، بيماري يا برآورده نشدن انتظارها و نيازهايشان، تمايلي به برقراري ارتباط نشان نمي دهند و زماني كه اين كناره گيري از صميميت فيزيكي و كلامي يا جنسي به طول مي انجامد، آسيب هاي بسياري را براي خانواده ايجاد مي كند؛ آسيب هايي كه گاهي دامنگير شخص و گاهي هم دامنگير زندگي همسران مي شود. غفلت از اهميت «در ارتباط بودن» باعث مي شود كه بسياري از دلايل و نيازهايي كه به خاطر آن زندگي زناشويي را تشكيل داده ايم فراموش شوند و زماني متوجه آسيب شويم كه دامنه آن گسترده شده و زخم هاي عميق و جبران ناپذيري ايجاد شده است.


سايت صيغه
صيغه
سايت ازدواج موقت
سايت همسريابي موقت
تبادل لينك اتوماتيك
تبادل لينك خودكار
تبادل لينك سه طرفه
دانلود آهنگ شاد
خريد اينترنتي
ياهُوَ
دو همدم
توران81
بهترين همسر
سايت شيدايي
xطوبي
سايت سارا
همسريابي دو همدل
بهترين سايت همسر يابي
سايت همسر يابي رايگان
همسريابي لاو ايران
سايت دوآشنا
سايت دو باور
صيغه
همسان گزيني تبيان
تبادل لينك
همسريابي مونس ياب
سايت همسريابي استان آذربايجان غربي
سايت همسريابي استان اردبيــل
همسريابي استان قـزوين
همسريابي استان كرمانشاه
سايت همسريابي سردشت
سايت همسريابي شهرستان مهاباد
سايت همسريابي نمين
سايت همسريابي شهرستان شهرضا
شهرستان دشتي
سايت همسريابي شهرستان جم
سايت همسريابي شهرستان بروجن
سايت همسريابي شهر فارسان
همسريابي كوهرنگ
همسريابي بردسكن
همسريابي شهر درميان
شهر سربيشه
سايت همسريابي شهر قائنات
همسريابي شهر خرمشهر
سايت همسريابي شهر مسجد سليمان
سايت همسريابي شهرستان زنجان
سايت همسريابي شهرستان زاهدان
سايت همسريابي شهر سيب سوران
همسريابي شهرستان اقليد
سايت همسريابي شهرستان استهبان
سايت همسريابي شهر فسا
همسريابي شهرستان ني ريز
شهرستان بهمئي
همسريابي شهرستان راميان
سايت همسريابي سياهكل
همسريابي شهرستان فومن
سايت همسريابي شهر املش
سايت همسريابي سلسله
شهرستان چالوس
سايت همسريابي شهرستان سواد كوه
سايت همسريابي شهر جاسك
همسريابي شهرستان سيريك
سايت همسريابي اسدآباد
شهرستان فرديس
سايت همسريابي شهر نظرآباد
سايت همسريابي بوئين مياندشت
همسريابي شهرستان خور و بيابانك
سايت همسريابي شهرستان سرابله
سايت همسريابي شهرستان داورزن
همسريابي شهر سلطان آباد
همسريابي شهرستان نيمروز
سايت همسريابي شهر كنارك
سايت همسريابي شهر رابر
سايت همسريابي شهر گميشان تپه
سايت همسريابي شهرستان چقابل
سايت همسريابي شهر جزيره كيش
ﻪﻤﺳﺭيﺎﺑي ﺩﺎﺌﻣ
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.